fredag 24 januari 2014

Veckan som gått.

För exakt en vecka sedan packade jag och bästaste Grynet in oss i bilen och for på spa. Det badades både ute och inne, bastades OCH gjordes isvaksdopp efteråt. Vi slevade i oss caesarsallad och relaxade så mycket i relaxavdelningen att vi knappt kunde stå på benen efteråt och så simmade vi och bubblade bubbelbad. Allt detta är ju såklart The golden year-klassat så det står härliga till. 
Ja just det, sen avrundade vi med denna trevliga kaka. En sund balans mellan nytta och onytta helt enkelt. 

                      Mmmmmm! 

Dagen efter, alltså lördagen laddades det upp för Sex and the City-fest med tjejerna. Bubbel, cosmos och tapas. Och det var såklart mycket trevligt. Så trevligt att jag inte kom i säng förrän 04 och hade en brutal baksmälla hela söndagen. 

                       På topp! 

Men! Vad som är bra med baksmällor är att de går över och när de gör det, då är man on top of the world. 

Och sedan blev det måndag och jag återgick till mitt jobb efter tre års tjänstledigt pga studier. Och såhär glad var jag över det! 

                    Karriärkvinnan! 

Och det var den gångna veckan det. 
Nu - helg! 

Puss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar