söndag 2 februari 2014

Februari.

Plötsligt var det februari. Och årets första snöoväder drabbade södern. Men ha förtröstan. Jag klarade mig bra! Rattade runt i fyrhjulsdrift och kom på bredställ genom kurvorna, tjutandes av förtjusan! Älskar fyrhjulsdrift. 

Här hemma är det full fart som vanligt. 

Dagny-Frances har exempelvis lärt sig konsten att flirta. 

               Håll hårt i era hanar! 

Jag lärde mig att alla folk inte alltid är så lajbans som jag först trott. Tråkigt såklart. 

                          Blä.   

Handboll är livet. Och när Sverige slogs ut såg jag till dansken i mig och hejade på dessa gossar enda fram till final. Och dreglade givetvis över den fagre Mikkel Hansen. Ett rent nöje alltså. 

                  Mmm Mikkel. 

Och så började det att snöa. Länge och väl. 

  Dagny-Frances äääälskar snöflingor. 

Det snöade så intensivt att vägen försvann. Och det blev jag sur över ty jag var på väg till ett tårtkalas. Men, sen kom plogen och jag fick sätta tänderna i tårtan i alla fall. Och blev SÅ glad över det. 

                Let her eat cake! 

Jag snubblade över sänggaveln jag letat efter i flera år. Den bara måste bli min! 

                            Zzzz. 

Och i fredags kom min kompis L förbi med den ljuvligaste kladdkakan ever! 

                Sex in my mouth! 

Och det var väl typ denna veckan. 

Puss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar