tisdag 14 januari 2014

Bubbel i bibblan.

Idag överraskade bästaste Kakan mig med ballonger, girlander, rosa bestick, rosa bubbel och en AMAZING Rogan Josh. Alltså seriöst - sex in my mouth! Vilket är det bästa betyget en maträtt kan få. 

Och varför denna fantastiska överraskningsfestlighet undrar ni? Jo, det ska jag berätta! Det är nämligen så att en era har nått sitt slut. Efter tre år på lärarutbildningen, börjas det jobba på måndag. Det är alltså slut på våra fantastiska dejter i bibblan. Nåväl, vi kommer ju att ses i skolan framöver, vi har ju några poäng som ska läsas in, men ändå. Det är glädje samtidigt som det är sorgligt. 

Jag är SÅ glad att jag sprang in i Kim Andersson den där dagen så jag hade en anledning att prata med Kakan, länge och väl. Och ja, vi har aldrig liksom avslutat det samtalet egentligen. Precis så som det ska vara liksom! 


Ja ni ser ju. Hon slösade inte på lyxen inte. Jag blev så glad! 

Puss. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar