söndag 16 februari 2014

Jag hjärtar dig.

onsdags var det daga för den årliga tandläkarkollen. Jag Tycker om att gå till tandläkaren. Jag bli ompysslad och får lov att somna och sist men inte minst, väntrummet. Jag ÄLSKAR väntrummet. Det spelas harmonisk musik, på tvn visas bilder av djur och natur från världen över och utanför porlar vattenfallet ner i dammen där guldfiskarna guppar. Så fort jag satt mig ner kände jag mig lugn och harmonisk. Smart drag måste jag tillägga för de som har tandläkarskräck. 

Efter röntgenbilder och polering släpptes jag ut. Dock så passade jag på att göra solhälsningen i väntrummet innan jag gick. Man måste passa på, en bra start på dagen vill man inte gå miste om. 

               Harmoni hos tandis. 

På fredagen var det dags för alla hjärtansdag. Vilket jippo. I brevlådan väntade brev och gåva. Brevet var tillverkat att finaste W och Kakan och gåvan var från en hemlig beundrare. Nu är jag fasligt nyfiken! 

                      Spännande! 

Dagen till ära hade jag hjärtan på blusen. Och sedan var det mys för hela slanten resten av kvällen. Och sen framgick det att denna vinkeln inte är min bästa, men den summerar hur mycket bus jag hade för mig ganska bra. 

                I ett hav av hjärtan.

Igår var jag på loppis med vänner. Grynet fyndade på helt otroliga sätt medans jag gick därifrån tomhänt men ack så inspirerad. Därefter tågade vi vidare till en annan butik där jag gick bananas på doftljus och madonnor. Och chokladet som visade sig vara lyx i en liten påse. Om tillfälle ges, hugg den som en kobra och spring. 

                 Sex in my mouth! 

Efter denna typ av brutala förmiddagsshopping sörplade vi kaffe i timmar och hade det nöjsamt - precis som det sig bör en lördag i februari. 

Må väl. 
Puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar